آهن آلات نارنجی

تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله

تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله

ویژگی هایی مانند قطر خارج ، ضخامت دیواره و قطر داخلی همه باید هنگام کار با لوله های فلزی درک شوند. با این حال ، بسیاری از اوقات لوله مستقیماً با آن ابعاد تعیین نمی شود. در عوض ، لوله اغلب با اندازه اسمی لوله و تعداد برنامه آن اشاره می شود. از آنجا که ارجاع به برنامه های لوله در صنعت معمول است تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله ، درک سطح عملکرد سیستم برنامه ریزی لوله و همچنین درک تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 بسیار مهم است. دو نوع متداول از جدول لوله ها.

اندازه اسمی لوله به چه معناست؟

اندازه اسمی لوله اندازه گیری تقریبی قطر خارجی لوله است. این یک اندازه گیری دقیق نیست ، بلکه یک شماره مرجع است که می تواند برای تعیین ابعاد دقیق قطر خارجی یک لوله استفاده شود. تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله به عنوان مثال ، اندازه اسمی لوله 3 به یک لوله با قطر خارجی واقعی 3.500 اینچ اشاره دارد.

برنامه لوله چیست؟

برنامه لوله نشان می دهد که قطر داخلی و ضخامت دیواره برای اندازه اسمی لوله چیست. بدون دانستن اندازه اسمی لوله ، تعداد برنامه معنای زیادی ندارد ، غیر از این واقعیت است که در صورت ثابت نگه داشتن اندازه اسمی لوله ، تعداد برنامه های بالاتر دیواره های لوله ضخیم تری دارند. تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله با این حال ، هنگامی که اندازه اسمی لوله و تعداد برنامه مشخص است ، می توان ضخامت دیواره دقیق ، قطر داخلی و ابعاد قطر خارج یک لوله را تعیین کرد. بهترین راه برای یافتن این ابعاد استفاده از نمودار زمانبندی لوله برای اندازه اسمی لوله و تعداد برنامه است.

تفاوت برنامه 40 با برنامه 80 چیست؟

تفاوت عمده بین لوله 40 و برنامه 80 ضخامت دیواره ، قطر داخلی و وزن آنها است. جدول 80 ضخامت دیواره بیشتری دارد ، قطر داخلی آن کمتر و وزن بیشتری نسبت به لوله برنامه 40 در اندازه نامی لوله دارد. البته همه این اعداد بر اساس اندازه اسمی لوله متفاوت خواهند بود. همچنین تعداد دیگری از جدول برنامه لوله ها نیز وجود دارد. تفاوت بین برنامه 40 و برنامه 80 لوله به همین دلایل ، مهم است که به جدول جدول لوله ها نیز مراجعه کنید تا اطمینان حاصل شود که اندازه لوله مناسب انتخاب شده است.

سوپرمارکت های فلزی

سوپرمارکت های فلزی بزرگترین تامین کننده فلز کم حجم در جهان با بیش از 90 فروشگاه آجر و ملات در سراسر ایالات متحده ، کانادا و انگلستان است. ما متخصص فلز هستیم و از سال 1985 خدمات و محصولات با کیفیت مشتری ارائه می دهیم.

در سوپرمارکت های فلزی ، ما طیف گسترده ای از فلزات را برای کاربردهای مختلف عرضه می کنیم. سهام ما شامل: فولاد ضد زنگ ، فولاد آلیاژی ، فولاد گالوانیزه ، فولاد ابزار ، آلومینیوم ، برنج ، برنز و مس است.

فولاد نورد گرم و سرد ما در طیف گسترده ای از اشکال از جمله: میله ، لوله ، ورق و صفحه در دسترس است. ما می توانیم فلزات را به مشخصات دقیق شما برش دهیم.

امروز از یکی از 85+ مکان ما در آمریکای شمالی دیدن کنید.

+ نوشته شده در چهارشنبه 26 شهريور 1399ساعت 15:39 توسط شایان | | تعداد بازدید : 10

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]