آهن آلات نارنجی

5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

کمی دانش می تواند تا حد زیادی پیشرفت کند. موفقیت مارلین به عنوان یک شرکت سازنده سیم های سفارشی بر اساس مهارت و دانش یک تیم با استعداد و اختصاصی از مهندسان مکانیک ساخته شده است که برای ایجاد دانش خود سخت کار می کنند. 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

در طول سال ها ، تیم مارلین چیزهای زیادی آموخته است و با گذراندن آن درس ها و استفاده از آنها در طبقه مغازه ، بسیاری از کارهای مهندسی را به دست آورده است.

برای کمک به شما در ایجاد کمی دانش ، در اینجا چند واقعیت فولادی از مارلین استیل آورده شده است:

1: بیش از 3500 درجه مختلف فولاد وجود دارد

ممکن است بیشتر افرادی که در صنعت تولید نیستند از شنیدن این موضوع متعجب شوند ، اما هزاران نوع آلیاژ و گرید مختلف فولاد وجود دارد. در حالی که تعداد دقیق آن نامشخص است ، 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

سازمانهایی مانند انجمن جهانی فولاد اظهار داشتند كه "بیش از 3500 درجه مختلف فولاد وجود دارد" و "تقریباً 75٪ فولادهای مدرن در 20 سال گذشته تولید شده اند."

با پیشرفت تحقیقات و تحقیقات مواد ، احتمالاً در آینده آلیاژهای فولادی بیشتری به بازار وارد خواهند شد که سبکتر و قویتر از هر زمان دیگری خواهند بود.

2: فولاد بازیافت شده ترین ماده در جهان است

به لطف خواص فرومغناطیسی بسیاری از آلیاژهای فولاد ، حذف فولاد از جریان پسماند جامد و هدایت آن به کارخانه های بازیافت استثنایی است.

این امر به نرخ بازیافت قابل توجه ضایعات فولاد در ایالات متحده و خارج از کشور کمک می کند. طبق آماری که موسسه صنایع بازیافت ضایعات (ISRI) در گزارشی در سال 2015 ذکر کرده است ،5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

"فقط در ایالات متحده ، 73 میلیون متریک آهن قراضه آهن توسط صنعت بازیافت قراضه در سال گذشته پردازش شده است ، تقریباً 55 درصد از حجم تمام مواد تولید داخل. "

عملاً مهم نیست که چند بار فرآوری مجدد فولاد انجام شود ، خواص خود را حفظ کرده و آن را به ماده ای کاملاً پایدار تبدیل می کند.

3: تقریبا نیمی از مواد قراضه آهنی آمریکا از منابع صنعتی و تولیدی تأمین می شود

ضایعات فولاد در ایالات متحده و سایر کشورها به شدت بازیافت می شود و به ابتکارات پایدار در سراسر جهان کمک می کند. 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

بین تراشه های فلزی که پس از فرآیند شکل دادن و اتمام قطعات اصلی باقی مانده اند و قطعات فولادی که در اثر سوانح ساختمانی غیر قابل استفاده می شوند ، موارد زیادی وجود دارد " قراضه سریع »تولید شده توسط صنایع صنعتی و تولیدی.

قراضه سریع چه مقدار قراضه است؟

طبق گزارش ISRI که قبلا ذکر شد ، قراضه سریع "تقریباً نیمی از قراضه آهن را تشکیل می دهد." این بدان معنی است که سالانه بیش از 35 میلیون تن قراضه بازیافتی مستقیماً از صنایع ساخت و ساز و تولیدات بدست می آید - و این فقط در ایالات متحده آمریکا است!

4: سیمهای فولادی ضد زنگ می توانند زنگ بزنند

یکی از بزرگترین نقاط فروش فولاد ضد زنگ توانایی مقاومت در برابر خوردگی است. این توانایی در برابر خوردگی به افزایش عمر مفید فولاد و حفظ مقاومت آن کمک می کند 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

- به همین دلیل است که مارلین استیل در استفاده از فولاد ضد زنگ برای کاربردهای تشکیل سیم تخصص دارد.

با این حال ، تحت برخی شرایط ، فولاد ضد زنگ می تواند زنگ بزند. این می تواند به طرق مختلفی اتفاق بیفتد ، مانند:

عدم تمیز كردن و آسیاب كردن الكترودها و سایر تجهیزات دستگاه جوش هنگام انتقال از جوشكاری فولاد ساده به فولاد ضد زنگ.

استفاده از همان برس های فلزی برای اتمام آلیاژهای ساده و فولاد ضد زنگ.

معرفی مواد شیمیایی که لایه اکسید را دور می کند و از اصلاح آن جلوگیری می کند.

دو دلیل اول زنگ زدگی در لیست فوق ، جریمه های کمی از فولاد ساده را به سطح آلیاژ ضدزنگ وارد می کند و باعث می شود لایه اکسید محافظ که به طور معمول زنگ زدگی آلیاژهای ضد زنگ را حفظ می کند ، به خطر بیفتد. 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

مراقبت مناسب در ساخت ، استفاده و نگهداری اولیه برای به حداکثر رساندن عمر مفید محصولات فولاد ضد زنگ و جلوگیری از زنگ زدگی کلیدی است.

5: فرم های سیم فولادی ضد زنگ می توانند هزینه مالکیت کمتری نسبت به فرم های پلاستیکی داشته باشند

در جلو ، هزینه فرم سیم فولادی ضد زنگ به طور کلی بالاتر از معادل پایه پلیمر خواهد بود.

مسئله این است که گرچه ممکن است هزینه اولیه بیشتر باشد ، اما کل هزینه مالکیت در طول زمان هنگام استفاده از فرم های سیم فولادی روی سطل های پلاستیکی و سینی ها اغلب بسیار کمتر است.

تقریباً هر شکل از آلیاژهای فولادی دارای مقاومت کششی ، مقاومت در برابر شدت دما و توانایی مقاومت در برابر نیروی تیز و ناگهانی و بدون شکستگی از آنچه که پلیمرها توانایی آن را دارند ، است.

این اجازه می دهد تا فرم های سیم فولادی برای فرایندهایی که معادل پلاستیکی را از بین می برد ، زنده بمانند. شکلهای سیم فولادی در شرایط استفاده می تواند بیش از یک دهه دوام داشته باشد که باعث شکسته شدن یک سبد پلاستیکی شود پس از فقط چند ماه استفاده. 5 واقعیت جالب در مورد فولاد که باید بدانید

با گذشت زمان ، هزینه تعویض سبدهای پلاستیکی بارها و بارها به راحتی از هزینه خرید فرم سیم فولادی فقط یکبار پیشی می گیرد.

اینها تنها برخی از حقایق قابل توجه در مورد تشکیل فولاد و سیم فولادی است. با بررسی برخی منابع اضافی امروز ، در مورد شکل گیری سیم فولاد ضد زنگ بیشتر بدانید!

+ نوشته شده در سه شنبه 25 شهريور 1399ساعت 15:22 توسط شایان | | تعداد بازدید : 12

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]